Kraj

Pływający food truck elementem kampanii Frosty

Pomysłodawcą oraz organizatorem akcji jest agencja LB Relations.

W najbliższy weekend, 8-9 września, marka żywności mrożonej Frosta organizuje akcję wizerunkowo-edukacyjną, której celem jest zwrócenie uwagi na konieczność wspierania zrównoważonego rybołówstwa. Z tej okazji przy warszawskich bulwarach zacumuje pływający food truck, gdzie odwiedzający będą mieli szansę na bezpłatny rybny poczęstunek przygotowany z produktów Frosty pochodzących z certyfikowanych łowisk. Pomysłodawcą oraz organizatorem akcji jest agencja LB Relations.

Zgodnie z polityką marki, w której podkreśla ona 100 proc. naturalnego smaku, producent nie stosuje dodatków do żywności, a wszystkie produkty rybne mają niebieski certyfikat MSC. Firma od lat skupia się na edukacji w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, prowadząc akcję „Może zadbajmy o morze”. Koncepcja zorganizowania pierwszego pływającego food trucka wpisuje się w strategię. Podczas akcji będzie można się spotkać z edukatorami kampanii „Może zadbajmy o morze” oraz przedstawicielami MSC. Na miejscu pojawi się również interaktywna wystawa oparta na koncepcji gier i zabaw dla najmłodszych.  

Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak-Ziemba, senior communications expert, Zuzanna Bieńko, communications consultant, oraz Urszula Tygielska, junior communications consultant.