Kraj

"I can boogie" - startuje jesienna kampania Reserved

Bohaterkami kampanii zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpHZvlERqElY%22%7D
Polska aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas wzięły udział w jesiennej kampanii Reserved – “I can boogie”. Na potrzeby kampanii zrealizowano trzy etiudy filmowe, które przygotował Gordon Von Steiner, współpracujący m.in. z markami Gucci, Prada czy Miu Miu.
Kampania utrzymana jest w klimacie retro. Pierwsza odsłona zatytułowana „The Show” to wspomnienie lat 70. i wielkiej estrady – San Remo i Eurowizji.

Na ekranie bohaterkom towarzyszy grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Choreografię przygotował Richard Jackson, współpracujący z Lady Gagą.

– W naszej kampanii zwrot „Yes Sir, I can boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Kolejne elementy kampanii pojawią się w najbliższym czasie. Druga odsłona przedstawiona zostanie 18 września. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives.