Kraj

JWT zatrudnia nowych ludzi i wzmacnia dział kreacji

Dział kreacji agencji reklamowej JWT po objęciu przez Dariusza Zatorskiego stanowiska dyrektora kreatywnego ulega przebudowie. 1 czerwca br. w zespole...

Dział kreacji agencji reklamowej JWT po objęciu przez Dariusza Zatorskiego stanowiska dyrektora kreatywnego ulega przebudowie. 1 czerwca br. w zespole rozpoczęła pracę Katarzyna Ratajczyk na stanowisku creative planner. – To osoba działająca na styku kreacji i planowania – mówi Zatorski. – Stanowisko całkowicie w strukturze agencji nowe – dodaje. Wcześniej Ratajczyk zatrudniona była w agencji reklamowej DDB Warszawa, a ostatnio pracowała jako freelancer. Ponadto 15 sierpnia br. pracę w JWT rozpocznie nowy team kreatywny, obecnie zatrudniony w agencji DougFaberFamily. W jego skład wchodzą Dariusz Szablak, copywriter, i Łukasz Ufnalewski, art director. Jednocześnie jako copywriter o statusie freelancera w JWT pracuje Kamil Nazarewicz (wcześniej senior copywriter w G7), który niebawem najprawdopodobniej zostanie zatrudniony na etacie. Dział kreacji JWT zatrudnia obecnie 11 osób. (AMS)