Kraj

Tym razem Eurobank "wyprzedaje" pieniądze

Kampania autorstwa Leo Burnett, Propeller Film i Starcomu potrwa do listopada.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcS6Oz6ttHlA%22%7D
Do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. “Wyprzedaż pieniędzy” – pożyczkę gotówkową ze 160 zł miesięcznej raty (razy 84) przy pożyczce na kwotę 10 tys. zł (RRSO na poziomie 9,17 proc.).

– Dlaczego „Wyprzedaż pieniędzy”? W ten sposób chcemy zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowo niski koszt pożyczki w ramach promocji – został obniżony o 50 proc. w porównaniu ze standardową ofertą. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pożyczka z niską miesięczną ratą postrzegana jest jako dostępna dla każdego i łatwa do spłacania, bez nadmiernego obciążania domowego budżetu – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w Eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje zasięgiem również internet (wideo online, YouTube, VoD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Potrwa do 2 listopada br.

Nowy spot jest częścią nowej platformy komunikacyjnej Eurobanku z wampirami – w ten sposób bank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą Eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności.

Dwa lata temu Eurobank promował pożyczki gotówkowe pod hasłem “wypożyczki” (“wypożyczał” pieniądze).