M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Herbapol z jesienną kampanią

Katarzyna Woźniak | 10 września 2018, 06:00

Producent wspiera kategorię herbat zielonych.

Startuje kampania reklamowa wspierająca herbaty zielone marki Big-Active. Nowy 15-sekundowy spot reklamowy pod hasłem "Dopełnienie dobrych chwil” będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Sam spot został zrealizowany w ubiegłym roku. Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio Oto Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu.
Jak poinformowała Anna Justyniarska, PR & digital manager Herbapol-Lublin, firma we wrześniu planuje również dodatkowe wsparcie tej kategorii, ale o szczegółach poinformuje później.
We wrześniu startuje również kampania reklamowa syropów owocowych marki Herbapol. Spot reklamowy, zrealizowany w ramach kampanii dla całej marki Herbapol pod hasłem "I dzień smakuje lepiej!”, przypomina konsumentom, że syropy owocowe marki Herbapol mogą towarzyszyć wszystkim członkom rodziny przez cały dzień. Reklamę, która powstała w 2017 r., zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotu był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się studio filmowe Oto. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,