Przetargi

Agencja Przestrzeń obsłuży Nałęczowiankę

Agencja przeprowadza duże zmiany wyglądu produktu z portfolio Nestle Polska.

Przestrzeń, założona między innymi przez Igora Zajdę (poprzednio Grupa Żywiec), Karolinę Kałużną oraz Tomasza Misiukiewicza (poprzednio Saatchi & Saatchi IS, VML Poland), wygrywa przetarg na agencję wiodącą marki Nałęczowianka (Nestle Polska).
Agencja będzie odpowiedzialna za spore zmiany: wypracowanie nowej koncepcji kreatywnej na kolejne lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie procesu związanego z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.
Agencja Przestrzeń powstała w 2018 r. z połączenia doświadczenia agencyjnego i marketerskiego, a jej założeniem ma być szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej. Jak podkreślają agencja i jej klient, Nałęczowianka ma stać się drugą wodą na polskim rynku pod względem popularności.