Kraj

Dialog wspiera kampanią regionalną nowy pakiet taryfowy

Telefonia Dialog rozpoczęła wczoraj nową regionalną kampanię reklamową skierowaną do rynku klientów indywidualnych. Głównym jej celem jest wsparcie sprzedaży nowego...

Telefonia Dialog rozpoczęła wczoraj nową regionalną kampanię reklamową skierowaną do rynku klientów indywidualnych. Głównym jej celem jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego “Darmowe Rozmowy i Internet” dostępnego w ofercie Dialogu od 1 czerwca. Komunikacja kontynuuje przekaz zawarty w majowej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, w której Dialog pozycjonował się jako ekspert w telekomunikacji – doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie, jako firma nowatorska, przyjazna i dbająca o bezpieczeństwo swoich klientów. Reklamy pojawiają się w prasie regionalnej, radiu i na outdoorze (billboardy, autobusy) oraz materiałach BTL (witryny w biurach obsługi klienta). Działania reklamowe potrwają do końca miesiąca. Projekt przygotowały agencja reklamowa Oskar Wegner i dom mediowy Starlink. (MG)