Kraj

Storytel prezentuje nowy serial audio

Po raz pierwszy premierze dźwiękowej powieści towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F44IK4AMydRw%22%7D
Autorem napisanej specjalnie dla Storytela powieści obyczajowej jest Marcin Ciszewski. W rolę tytułowego “autora bestsellerów” Jerzego Grobickiego, człowieka sukcesu, playboya, który nagle dowiaduje się, że ma umrzeć, wcielił się Cezary Pazura, który czyta audiobook.

Przez ostatni tydzień w YouTubie można było oglądać spot teaserowy, w którym produkcję audio zapowiadano jak nowy serial Netfliksa. Wczoraj ujawniono, że za kampanią stoi obecna w Polsce od 2 lat szwedzka firma Storytel oferująca abonament na audiobooki dostępne w streamingu i offline. – Lubimy eksperymentować. Dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej i do produkcji serialowej audio dołożyć obraz, aby wprowadzić użytkownika w historię, jej klimat i najważniejszych bohaterów – mówi Jakub Barzak, marketing manager Storytel Polska.

Za reżyserię spotu odpowiada duet Jakubowska i Gronowski z Shootme. Koncept i projekt strony internetowej www.autorbestsellerow.pl przygotował butik kreatywny The Hares. Agencja OS3 wsparła produkcję online, działania PR prowadzi Social Tigers, media kupuje Value Media. Partnerami medialnymi launchu “Autora bestsellerów” są “Playboy”, Onet i Naekranie.pl.

W ramach promocji nowej produkcji Storytel przygotował dla nowych użytkowników aplikacji 30-dniowy, darmowy dostęp do całego serwisu poprzez stronę www.autorbestsellerow.pl.