Zagranica

Mindfullness w kampanii KFC

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci nawiązująca do popularności medytacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB5_xesq0-oY%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci KFC. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Mother. Minutowy spot opiera się na koncepcji odwołującej się do popularnego trendu mindfullness i medytacji. Szum kropli deszczu i widok moknących liści jest zestawiony z dźwiękiem i obrazem smażącego się kurczaka.

Kampania wystartowała 12 września – wówczas obchodzony jest Dzień Uważności. W kampanii wykorzystywana jest foniczna siła “różowego szumu” – dźwięku towarzyszącego smażonemu kurczakowi, boczkowi czy gotującemu się sosowi. Jak wykazały badania naukowe, to przy tym dźwięku dorosłym osobom najłatwiej i najprzyjemniej jest się skupić i zrelaksować.

(Campaign)