Kraj

"ACT 1 Zdrowa półka" - kolejny spot w kampanii Carrefoura

To pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4S-rObCtErg%22%7D
“ACT 1 Zdrowa półka” to pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food. W drugim 30-sekundowym spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, lokalnie zrealizowanym przez Saatchi & Saatchi IS sieć pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach. Emisja spotu już się rozpoczęła.

Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego “Zdrowa półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz kontent do zakładki “Nasze działania” na www.actforfood.carrefour.pl.

Ze strony agencji za realizację odpowiadają: za obsługę klienta – Magdalena Karaś (client service director), za kreację – Magdalena Kramer (senior art director) i Zuzanna Przybyszewska (copywriter), za produkcję – Maria Gołosz (TV producer).

Planowaniem i zakupem mediów w kampanii zajmują się Arena Media i K2 Media.