Kraj

Siemens ruszył z kampanią sprzętu kuchennego

Kampanię zrealizowały agencje: Wytwórnia Filmowa Kalina, Studio Level i ACR Media House.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FopVS6SRh8Ls%22%7D
Siemens ruszył z jesienną kampanią reklamową, w której opowiada o urządzeniach kuchennych do zabudowy. W luksusowych magazynach wnętrzarskich, kuchennych i lifestyle’owych pojawią się reklamy prasowe prezentujące portfolio marki. Ruszą szeroko zakrojone działania online, które zakładają emisje spotu reklamowego w telewizji internetowej oraz silną kampanię bannerową z wykorzystaniem formatów richmediowych w portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych i porównywarkach cenowych.

Głównym przekazem kampanii jest hasło “Uczyń swój dzień jeszcze bardziej niezwykłym”, które podkreśla wyjątkowość urządzeń Siemensa do zabudowy. Kampanii wizerunkowej towarzyszy promocja konsumencka “Piekarniki marki Siemens z prezentem!”, w której można otrzymać 4-częściowy zestaw garnków.
Wystarczy do 17 grudnia br. kupić piekarnik marki Siemens objęty promocją i zgłosić się za pośrednictwem strony producenta do udziału w akcji.

Adaptację spotu przygotowała Wytwórnia Filmowa Kalina, za kreację reklam prasowych odpowiada Studio Level. Plan komunikacji i materiały online opracował ACR Media House. Kampania potrwa do połowy grudnia br.