Siemens ruszył z jesienną kampanią reklamową, w której opowiada o urządzeniach kuchennych do zabudowy. W luksusowych magazynach wnętrzarskich, kuchennych i lifestyle’owych pojawią się reklamy prasowe prezentujące portfolio marki. Ruszą szeroko zakrojone działania online, które zakładają emisje spotu reklamowego w telewizji internetowej oraz silną kampanię bannerową z wykorzystaniem formatów richmediowych w portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych i porównywarkach cenowych.
Głównym przekazem kampanii jest hasło “Uczyń swój dzień jeszcze bardziej niezwykłym”, które podkreśla wyjątkowość urządzeń Siemensa do zabudowy. Kampanii wizerunkowej towarzyszy promocja konsumencka “Piekarniki marki Siemens z prezentem!”, w której można otrzymać 4-częściowy zestaw garnków.
Wystarczy do 17 grudnia br. kupić piekarnik marki Siemens objęty promocją i zgłosić się za pośrednictwem strony producenta do udziału w akcji.
Adaptację spotu przygotowała Wytwórnia Filmowa Kalina, za kreację reklam prasowych odpowiada Studio Level. Plan komunikacji i materiały online opracował ACR Media House. Kampania potrwa do połowy grudnia br.