Kraj

Martini startuje z oryginalnym konceptem w przestrzeni miejskiej

W warszawskim Regina Bar powstało Caffè Torino.

Koncept marki Martini – Caffè Torino – będzie miał premierę w Polsce. Od 20 września, przez cztery tygodnie, każdy będzie mógł poznać “kulturę aperitivo”. Pop-up Caffè Torino by Martini powstał w Regina Barze. Na projekt składają się specjalnie zaaranżowana przestrzeń, nowe menu, klasyczne włoskie koktajle w karcie i wydarzenia specjalne.

Martini to marka alkoholu, która narodziła się w okolicach Turynu i promuje kulturę aperitivo w każdym zakątku świata. Nazwa Caffe Torino nawiązuje do historii aperitivo i turyńskiego dziedzictwa, a ideą konceptu jest tworzenie na określony czas pop-up baru w wybranym mieście na świecie.

Caffè Torino by Martini to jeden z najbardziej złożonych projektów realizowanych przez markę. Na mapie realizacji znaleźć można m.in. Moskwę, Nowy Jork, Antwerpię, Ateny, Londyn czy Berlin.
Projekt realizowany będzie w Warszawie do 13 października.