Kraj

Coca-Cola Zero "ubrana" w koszulki reprezentacji

Limitowana edycja otrzymała wsparcie marketingowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL4E9Kdc-rdk%22%7D
Od połowy września br. w wybranych punktach sprzedaży dostępna jest limitowana seria puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018 r. 
Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka. Design puszek Coca-Cola Zero Cukru nawiązuje do wzornictwa koszulek reprezentacji. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
W ramach umowy pomiędzy PZPN a Coca-Colą marka do końca lipca 2020 r. otrzymała prawo do posługiwania się tytułami “Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz “Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia br. logo Coca-Cola znajduje się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Za autorską kreację oraz produkcję opakowań puszek i materiałów BTL odpowiada agencja Fortis. McCann Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom opracował strategię kampanii i realizuje zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.