Kraj

Krzysztof Jankowski nowym szefem komunikacji marki w T‑Mobile Polska

Katarzyna Grzywaczewska po trzech latach odchodzi.

Operator komórkowy T-Mobile Polska tworzy departament zarządzania marką. Będzie on odpowiadał za działania z zakresu komunikacji rynkowej oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki. Na jego czele stanie Krzysztof Jankowski.

Katarzyna Grzywaczewska, która przez ostatnie trzy lata kierowała departamentem komunikacji rynkowej T-Mobile Polska, odpowiadając m.in. za komunikację marki, odchodzi z firmy. Do jej sukcesów należy zaliczyć ustabilizowanie i wzmocnienia pozycji marki T-Mobile na polskim rynku oraz wdrożenie spójnej strategii jej komunikacji.

Krzysztof Jankowski w ostatnim czasie pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood. Wcześniej był jednym z globalnych brand marketing menedżerów w koncernie Reckitt Benckiser. Do Polski wraca po 10 latach pracy w Wielkiej Brytanii.