Kraj

Ruszyła pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo

Za działania reklamowe odpowiada PRO Media House i agencja S4.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8km5vNvOfZk%22%7D
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti (z portfolio Segafredo Zanetti Poland). Kampania dotyczy linii produktowej Selezione, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego, w tym: Espresso, Crema, Arabica, Organica i kawę Bio.

Kampania skierowana jest do konsumentów lubiących kawy dopasowane do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VoD i potrwa do połowy października 2018 r. Spot podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony został hasłem “Empower the greatness” oraz utworem z Rigoletta “La donna e mobile”. Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4. Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.