Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti (z portfolio Segafredo Zanetti Poland). Kampania dotyczy linii produktowej Selezione, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego, w tym: Espresso, Crema, Arabica, Organica i kawę Bio.
Kampania skierowana jest do konsumentów lubiących kawy dopasowane do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VoD i potrwa do połowy października 2018 r. Spot podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony został hasłem “Empower the greatness” oraz utworem z Rigoletta “La donna e mobile”. Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4. Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.