Zagranica

Honda buduje zainteresowanie nową generacją Civic jeszcze przed launchem

Koncern Honda chce zbudować zainteresowanie nową generacją samochodu Civic jeszcze przed jego oficjalnym launchem. W Wielkiej Brytanii właśnie rusza kampania...

Koncern Honda chce zbudować zainteresowanie nową generacją samochodu Civic jeszcze przed jego oficjalnym launchem. W Wielkiej Brytanii właśnie rusza kampania w mediach o tematyce samochodowej, m.in. w programach motoryzacyjnych BBC czy na witrynach internetowych (Auto Express, Auto Trader itp.). Zainteresowani konsumenci będą mogli rejestrować się, by otrzymywać na bieżąco kolejne nowe informacje na temat nowej generacji Civic. Kampania ma zbudować zainteresowanie autem po jego wstępnym zaprezentowaniu na niedawnych targach motoryzacyjnych w Genewie. Model ma być wprowadzany na rynek pod koniec br. Launch będzie wsparty silną kampanią, której trzonem będzie telewizja (kreację przygotowuje agencja Wieden & Kennedy).