M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejny "Dom od Almette"

Joanna Niewiadomska | 20 września 2018, 06:00

Po raz trzeci rusza loteria marki. Przy loterii i wspierającej ją kampanii pracowały Grasp Group, GPD Agency i Value Media.

1 października rusza trzecia edycja "Wielkiej Loterii Dom od Almette", organizowanej przez markę z portfolio firmy Hochland. Znów do wygrania dom u podnóża Tatr oraz nagrody dzienne – siedem razy po 1 tys. zł do końca trwania loterii. 

– Almette konsekwentnie buduje swój wizerunek marki bliskiej naturze. Niesie ze sobą również wartości bliskie idei slow life: cieszenie się chwilą, szacunek do natury i bycie blisko niej – to chcemy komunikować poprzez loterię "Dom od Almette" – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska.

Loteria ma prosty mechanizm – kody z opakowań produktów Almette rejestruje się na stronie www.almette.pl lub wysyła SMS-em.

Zaplanowano silne wsparcie marketingowe akcji, w tym kampanię w TV, prasie branżowej, szerokie działania promocyjne w digitalu i współpracę z influencerami. Informacje na temat loterii będą również komunikowane na materiałach POSM oraz poprzez działania public relations. Za realizację loterii oraz kreacje digitalowe odpowiada agencja Grasp Group. Koncepcja i produkcja filmu reklamowego należy do GPD Agency. Za zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR koordynuje agencja Quality PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,