Kraj

Agencja Clue PR dołączyła do IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza 240 firm polskiego rynku internetowego.

Agencja Clue PR dołączyła do IAB Polska
Agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii, została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Clue PR od lat działa m.in. jako hub dla globalnych klientów w regionie i doradza w zakresie wchodzenia na nowe rynki takim firmom jak PayPal, Zalando czy Ingenico.

Partnerzy zarządzający agencji Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała uważają dołączenie agencji do IAB Polska za naturalny krok w rozwoju firmy. – Współpracujemy z klientami technologicznymi, wyznaczającymi trendy w aplikacjach i zintegrowanej komunikacji marketingowej i dlatego rozwijamy kompetencje kontentowe i digitalowe, tworząc m.in. nowe standardy raportowania działań czy wykorzystania Big Data – mówi Karol Świtała.

Agencja dołącza do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzeszającego 240  firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.