Agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii, została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Clue PR od lat działa m.in. jako hub dla globalnych klientów w regionie i doradza w zakresie wchodzenia na nowe rynki takim firmom jak PayPal, Zalando czy Ingenico.
Partnerzy zarządzający agencji Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała uważają dołączenie agencji do IAB Polska za naturalny krok w rozwoju firmy. – Współpracujemy z klientami technologicznymi, wyznaczającymi trendy w aplikacjach i zintegrowanej komunikacji marketingowej i dlatego rozwijamy kompetencje kontentowe i digitalowe, tworząc m.in. nowe standardy raportowania działań czy wykorzystania Big Data – mówi Karol Świtała.
Agencja dołącza do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzeszającego 240 firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.