PZU promuje polisy AC
Maciej Burlikowski | 21 września 2018, 06:00
Przekaz budowany jest wokół dwóch pakietów wzbogacających standardowe polisy.

Grupa PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, wystartowała z nową kampanią reklamującą ubezpieczenia autocasco. Główny przekaz budowany wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop oraz PZU Auto Asystent Zdrowotny. Auto Non Stop to dodatek do polisy, dzięki któremu PZU zapewnia dostarczenie samochodu zastępczego w umówione miejsce (np. w miejsce wypadku) oraz odbiór uszkodzonego pojazdu od klienta i jego transport do wybranego warsztatu. Z kolei PZU Auto Asystent Zdrowotny to dodatek, który uzupełnia zakres ubezpieczenia PZU Auto NNW, dzięki któremu kierowca i pasażerowie będą mogli skorzystać z badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji w prywatnych placówkach medycznych PZU Zdrowie.
Kampania mediowa została oparta na działaniach digitalowych. Będzie prowadzona na Facebooku, w aplikacjach mobilnych, na stronach WWW oraz w wyszukiwarce Google. W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy PZU. Wsparciem kampanii będą działania PR. Kreacje zostały przygotowane przez PZU we własnym zakresie, natomiast media do kampanii zakupił dom mediowy UM. Komunikacja potrwa do 31 października br.