Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Najwięcej, bo aż po 6 nominacji przyznano w trzech kategoriach: retail/kanały sprzedaży, long term marketing excellence oraz positive change – edukacja społeczna i pro bono.
Pod względem liczby nominacji liderem są agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4). A wśród agencji: Saatchi & Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB & Tribal, Grey Group Poland, Performance Media, Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L'Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało ponadstuosobowe jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International.
Zwycięskie kampanie poznamy podczas gali 29 października.
Czytaj więcej na temat: MediaCom, Saatchi & Saatchi, Prudential, Ikea, Grupa Żywiec, Nestle Polska, Starcom, Philips, ING Bank Śląski, Ogilvy, L'Oreal Polska, Value Media, Performance Media, Orange Polska, Grey Group Poland, Grupa Maspex, USP Zdrowie, Huawei, Publicis Worldwide Polska, Wavemaker, Tomasz Lisewski, SAR Effie Awards Poland, Fundacja WOŚP