Kraj

H2O Creative opracuje kampanię na rzecz Fundacji DKMS

Zadaniem agencji jest przygotowanie komunikacji promującej ideę dawstwa szpiku.

Fundacja DKMS wybrała agencję H2O Creative do opracowania kampanii społecznej promującej ideę dawstwa szpiku. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem TV, nośników OOH i kanałów digitalowych. Start kampanii zaplanowany jest na I kwartał 2019 r.

Kluczowym zadaniem, przed którym stanęło H2O Creative, jest wzrost świadomości Polaków na temat idei dobrowolnego dawstwa szpiku, a także prostoty procesu zostania potencjalnym dawcą. Działania agencji docelowo mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku. Obecnie w Polsce jest zarejestrowanych ponad 1,5 mln potencjalnych dawców szpiku, co stanowi zaledwie 4 proc. populacji kraju. 

Fundacja DKMS działa w Polsce od 2008 r. W ciągu blisko 10 lat zarejestrowała w naszym kraju ponad 1,3 mln  potencjalnych dawców.