Agencja Asap & Asap Communication przygotowała nową kampanię wizerunkową dla wyrobów marki Paranit z portfolio Omega Pharma Poland.
Produkty Paranit pomagają skutecznie leczyć oraz chronić przed wszawicą zarówno u dzieci, jak i u dorosłych. Marka już od pięciu lat prowadzi działania edukacyjne w szkołach podstawowych pod nazwą „Problem z głowy”. Ich celem jest pomoc pedagogom oraz pielęgniarkom szkolnym w przekazywaniu rodzicom i dzieciom prawidłowych zasad profilaktycznych na temat wszawicy.
Kampania wizerunkowa jest już drugą aktywnością przygotowaną przez tę agencję. Działania obejmować będą kampanię display, spoty wideo, kampanię adwords oraz działania z influencerami. Agencja odpowiadać będzie za kreację i produkcję materiałów digital oraz strategię i zakup mediów online.
– Powodem zlecenia naszych działań komunikacyjnych agencji Asap & Asap Communication był ciekawy pomysł na obecność marki w kanałach digital – powiedziała Aneta Morawska, category manager Omega Pharma Poland.