Przetargi

ClickAd Interactive wygrał przetarg na promocję Funduszy Europejskich na Mazowszu

Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.

Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało agencję ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: agencją reklamową DSK i studiem artystycznym Anima. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto. Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU).

Działania obejmą media społecznościowe oraz współpracę z topowymi influencerami. Kampania skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców, przedstawicieli samorządu i ludzi nauki. Będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.