Kraj

Vectra: "Puść wodza fantazji"

Operator reklamuje ofertę konwergentną w atrakcyjnych cenach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyX9vsq73tTs%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJXpFAgJSZYY%22%7D
Operator telekomunikacyjny Vectra prowadzi kampanię reklamującą usługi telewizji, dostępu do internetu oraz telefonii komórkowej na jednym rachunku od 45 zł miesięcznie. Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Puść wodza fantazji”. Jej kreację opracowała agencja Isobar, a produkcją spotów zajęło się studio Propeller.

Vectra to drugi po UPC Polska z największych operatorów kablowych, który niedawno ogłosił, że chce przejąć swojego trzeciego pod względem wielkości konkurenta – Multimedia Polska.