Kraj

Hortex z nową odsłoną kampanii

Opus B realizuje kolejną kampanię dla soków tego marketera.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTHXvu_4g0UU%22%7D
W swojej najnowszej kampanii Hortex postawił na pokazanie okazji, w których najczęściej konsumowane są soki. Podkreślono codzienne sytuacje – poranek podczas śniadania, przerwa w pracy czy rodzinny posiłek.
Jak podkreśla biuro prasowe, komunikacja marki nabiera nowej dynamiki. W nowej odsłonie kampanii ponownie występuje Matka Natura, ukazana z dystansem i humorem. Nowe hasło kampanii to “Hortex. Od Matki Natury”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4Qy0Qlo_DDk%22%7D
Kampania potrwa kilka miesięcy. Trzy spoty (15-s): Sok Pomarańczowy – do śniadania, Hortex Vitaminka – sok-przekąska na przerwę w pracy oraz Sok Jabłkowy – do obiadu, emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta działaniami digital, obejmującymi VoD, YouTube czy Facebook.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F20ypJlKppqk%22%7D
Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, spoty reżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajęło się studio Papaya, postprodukcją studio Coloroffon. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD.