W swojej najnowszej kampanii Hortex postawił na pokazanie okazji, w których najczęściej konsumowane są soki. Podkreślono codzienne sytuacje – poranek podczas śniadania, przerwa w pracy czy rodzinny posiłek.
Jak podkreśla biuro prasowe, komunikacja marki nabiera nowej dynamiki. W nowej odsłonie kampanii ponownie występuje Matka Natura, ukazana z dystansem i humorem. Nowe hasło kampanii to “Hortex. Od Matki Natury”.
Kampania potrwa kilka miesięcy. Trzy spoty (15-s): Sok Pomarańczowy – do śniadania, Hortex Vitaminka – sok-przekąska na przerwę w pracy oraz Sok Jabłkowy – do obiadu, emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta działaniami digital, obejmującymi VoD, YouTube czy Facebook.
Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, spoty reżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajęło się studio Papaya, postprodukcją studio Coloroffon. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD.