Zagranica

Cadbury chce odciągnąć konsumentów od social mediów

Po raz pierwszy od 20 lat firma startuje z kampanią dla swojej 80-letniej marki Roses.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7Ys0SQ3ZtEs%22%7D
Cadbury w Wielkiej Brytanii po raz pierwszy od 20 lat startuje z kampanią dla pralin Roses. W tym roku marka obchodzi swoje 80. urodziny. Jednym z celów kampanii jest odsunięcie konsumentów od obsługi mediów społecznościowych i zachęcenie do wchodzenia w bezpośrednie relacje.
Urodzinowa kampania jest częścią nowej strategii marki obejmującej nowe pozycjonowanie, które koncentruje się wokół haseł hojności i życzliwości.
30-sekundowy spot, stworzony przez VCCP stawia w centrum uwagi małego chłopca, który przemierza z ojcem miasto i zamiast mówić zwyczajowo “dziękuję”, odpowiada “Roses”. Okazuje się, że niechcący usłyszał rozmowę dwóch nauczycielek w szkole – jedna mówiła do drugiej, że najlepszym sposobem na wyrażenie wdzięczności jest właśnie marka pralin Roses. Budżet kampanii to 2,6 mln funtów.

(Campaign)