Petronas Lubricants International dołączył do grona klientów agencji kreatywnej Life on Mars, należącej do platformy Brand New Galaxy. Life on Mars zajmie się obsługą Petronas na kilkunastu rynkach w Europie.
Life on Mars odpowiadać będzie za kompleksową obsługę całości portfolio Petronas, która obejmuje opracowanie strategii komunikacji dla klientów B2B i B2C, rekomendację i zakup mediów, a także opracowanie i realizację strategii w social media. Ponadto Life on Mars opracuje platformę narzędziową, umożliwiającą optymalizację procesów kreatywnych na kilkunastu rynkach w Europie. Agencja koordynuje również działania w zakresie PR prowadzone we współpracy z agencją PR Calling.
– Wybór Life on Mars był podyktowany potrzebą dynamicznego partnera strategiczno-kreatywnego, który dobrze porusza się w multirynkowym środowisku projektowym. Kompetencje zespołu w kampaniach cross-channel są dobrze dopasowane do potrzeb marki Petronas. Kluczowe w tej współpracy jest dla nas budowanie efektywnego ekosystemu komunikacyjnego, który będzie optymalny dla każdego z rynków – mówi Danuta Michałus-Sokołowska, cluster marketing manager – open market and export Petronas.
Petronas Lubricants International to powstała w 2008 r. – w wyniku fuzji FL Selenia i Petronas Lubricants – jedna z najprężniej rozwijających się spółek olejowych na świecie, ze sprzedażą na poziomie 928 mln litrów rocznie. Od lat firma znajduje się w gronie top 10 największych firm olejowych na świecie. Petronas zajmuje się produkcją i sprzedażą̨ szerokiej gamy produktów motoryzacyjnych i przemysłowych w 84 krajach, a jako partner technologiczny Mercedes AMG Petronas F1 Team odpowiada za opracowanie i testowanie paliw, środków smarowniczych oraz płynów eksploatacyjnych dla zespołu.