Kraj

PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli

Na rynek trafiają smoothie marki Naked Juice.

PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli
PepsiCo wprowadziło na polski rynek linię smoothie owocowych pod marką Naked Juice. Działania promocyjne wystartowały m.in. w social mediach – w Facebooku, a produkt dostępny jest w sieci drogerii Rossmann.
Linia smoothie ma się charakteryzować wysoką zawartością wartościowych składników i bogactwem m.in. witamin B12. Produkt ma wpisywać się w rosnący trend zdrowego żywienia i żywności funkcjonalnej. Producent podkreśla, że w portfolio ma smoothie zawierające w składzie (w zależności od wariantów) jeżynę, jabłko, banana, mango, kiwi, chlorellę, spirulinę, trawę jęczmienną i pszeniczną, imbir, czosnek, zielone i niebieskie algi, brokuły i szpinak, a także witaminy C, E, B3, B6, B12, B5. Na razie polskie portfolio obejmuje 3 warianty smakowe smoothie.
PepsiCo nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące szczegółów launchu i agencji obsługujących markę.

Na początku tego roku w Stanach Zjednoczonych marka po raz pierwszy od momentu powstania, zdecydowała się na ruch związany z wejściem w nową kategorię – batonów funkcjonalnych. Portfolio batonów nawiązuje do portfolio napojów i obejmuje zdrowe przekąski z dodatkiem płatków owsianych i suszonych owoców.

W MMP24 z 27 lipca 2018 r. informowaliśmy, że Coca-Cola wprowadziła na polski rynek linię napojów na bazie mleka roślinnego pod marką AdeZ.
W 2015 r. linię napojów typu smoothie pod marką Fruktajl wspierał wadowicki Maspex (więcej: MMP24 z 3 marca 2015 r.).