Ruszyła kampania reklamowa limitowanej edycji paczek Cheetos Mustache (PepsiCo) z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ. Marka zachęca fanów do poszukiwania inspiracji, które mogą posłużyć do stworzenia kształtów chrupek Cheetos. Za działania odpowiada agencja VML Poland.
Dzięki specjalnym filtrom w Facebooku oraz Snapchacie gepard Chester chce pobudzać kreatywność i podkręca zabawę. Każdy, kto włączy “cheetosowy filtr”, może zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek.
Do kampanii zaproszono influencerów, którzy w parach będą nawzajem żartobliwie hackować swoje filmy, używając do tego inspirujących kształtów chrupek Cheetos. W działania włączyły się duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.
Kampania wystartowała w ubiegłym tygodniu, a obejmuje TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz filtry, które są już dostępne w Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.