Kraj

Junior-angin z billboardem sponsorskim

MCM Klosterfrau Healthcare promuje swój produkt w okresie przeziębień i grypy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJT3piXxCG04%22%7D
Firma farmaceutyczna MCM Klosterfrau Healthcare, skupiająca w swoim portfolio m.in. takie marki jak Neo-angin, Nasic czy Melisana, ruszyła z kampanią jednego ze swoich produktów – lizaków dla dzieci na ból gardła Junior-angin. Kampania korzysta z formy billboardu sponsorskiego, który stylistycznie osadzony jest w świecie dziecięcej zabawy. Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Heads Advertising.