MediaCom wdraża nową strukturę poświęconą obszarowi digital. Zmiany obejmują wszystkie dotychczasowe zespoły zajmujące się komunikacją digital. Powstanie jeden zintegrowany zespół digital, łączący wszystkie kompetencje w zakresie zakupu mediów, wsparcia narzędziowo-analitycznego oraz budowania digitalowych rozwiązań biznesowych w ramach jednej struktury zarządczej. Stanowisko digital directora w nowej strukturze obejmie Marta Bartosik, dotychczas response director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio usług i produktów w obszarze digitalu przy bliskiej współpracy z GroupM, wsparcie strategiczne tzw. digitalowych zespołów klienckich oraz koordynację projektów w obszarze szeroko pojętego digitalu, realizowanych dla klientów agencji przez zespół ekspercki (MediaCom Response).
Partnerem MediaCom jest GroupM, gdzie prowadzone są wyspecjalizowane działania operacyjne z zakresu search, social, performance, AdOps. GroupM wspiera MediaCom poprzez wyspecjalizowane rozwiązania oferowane przez Xaxis, Light Reaction oraz Plista.