Artur Leśniak wzmocnił dział strategii agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma 10-letnie doświadczenie zawodowe, był m.in. digital strategy plannerem w Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions, a ostatnio senior strategy plannerem i creative group headem w Schulz Brand Friendly. Pracował dla: Procter & Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspeksu, Kauflanda, Wawelu. W przypadku Wawelu przez ostatnie dwa lata odpowiadał za kampanie ATL i digital wszystkich subbrandów marki. Współtworzył także jej strategię, którą “Media & Marketing Polska” wyróżnił w raporcie Marka/Marketer Roku 2018.
– Wierzę, że przyszłość branży reklamowej i szeroko pojętej komunikacji marketingowej leży na styku nowoczesnej technologii oraz designu – wskazuje Leśniak. – 180 jest agencją oferującą klientom najwyższą wartość w tych obszarach. Dla mnie jest to najlepsze miejsce do dalszego rozwoju swoich kompetencji – dodaje.