Kraj

Absolut kontynuuje kampanię "Love over hate"

W ramach działań komunikacyjnych w centrum Warszawy powstał mural, którego twórcą jest Paweł Swanski.

Absolut kontynuuje kampanię "Love over hate"
Marka Absolut należąca do Grupy Pernord Ricard  kontynuuje kampanię “Love over hate”, podejmującą walkę z hejtem. Do współpracy zaproszono artystę Pawła Swanskiego (malarza, grafika i ilustratora warszawskiego twórcę związanego z kulturą miejską). Wykonał on mural w centrum Warszawy, którego głównym elementem jest serce obrazujące miłość, akceptację i zrozumienie dla samego siebie. Dzieło będzie zdobiło centrum Warszawy do końca października. Inauguracji murala towarzyszyły specjalne animacje.

W ramach kampanii społecznej “Love over hate” na specjalnie przygotowanej stronie Loveoverhate.pl
internauci przez kilka tygodni zgłaszali miejsca (bramy, ulice, mury) pełne haseł nienawiści, by wspólnie zmienić je w coś twórczego. Ekipa “Love over hate” oczyściła z hejtu wybrane miejsca z całej Polski, a zdjętą farbę przekazała w ręce Pawła Swanskiego, który m.in. przy jej użyciu stworzył mural. Ambasadorem kampanii została aktorka – Katarzyna Warnke.