Kraj

Obcokrajowcy w najnowszej kampanii Ptasiego Mleczka

W planach event objazdowy i działania z influencerem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpfM-1GoZ0ME%22%7D
Wystartowała jesienna kampania pianek Ptasie Mleczko z portfolio Lotte Wedel. Marka ponownie wykorzystuje motyw rytuału –  tym razem pokazując,  jak z obgryzaniem czekoladowej polewy radzą sobie obcokrajowcy. W ramach kampanii stworzono spoty, które można oglądać w internecie. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. W ramach kampanii emitowany jest również spot “Safarii”, znany z ubiegłego roku, w którym występują chłopiec i zebra. Jest wyświetlany w telewizji, kinie oraz w serwisie VoD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Elementem kampanii będzie także event objazdowy, w ramach którego E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław i Kraków, aby sprawdzić, czy obcokrajowcy znają kultowe pianki oraz zachęcić do powielania “rytuału obgryzania”. Akcję poprowadzi popularny vloger Jaś Dąbrowski (JDabrowsky). Za organizację objazdówki, obsługę PR oraz koordynację działań z influencerem odpowiada agencja Walk PR. Kampania potrwa do końca listopada.