Wystartowała jesienna kampania pianek Ptasie Mleczko z portfolio Lotte Wedel. Marka ponownie wykorzystuje motyw rytuału – tym razem pokazując, jak z obgryzaniem czekoladowej polewy radzą sobie obcokrajowcy. W ramach kampanii stworzono spoty, które można oglądać w internecie. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. W ramach kampanii emitowany jest również spot “Safarii”, znany z ubiegłego roku, w którym występują chłopiec i zebra. Jest wyświetlany w telewizji, kinie oraz w serwisie VoD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Elementem kampanii będzie także event objazdowy, w ramach którego E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław i Kraków, aby sprawdzić, czy obcokrajowcy znają kultowe pianki oraz zachęcić do powielania “rytuału obgryzania”. Akcję poprowadzi popularny vloger Jaś Dąbrowski (JDabrowsky). Za organizację objazdówki, obsługę PR oraz koordynację działań z influencerem odpowiada agencja Walk PR. Kampania potrwa do końca listopada.