Kraj

Maspex pyta Polaków, jaki makaron lubią

Wystartowała kampania marki Lubella 5 jaj.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQg3o-pnO4WM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła nowa kampania marki Lubella Jajeczna z portfolio Maspeksu. Marka pokazuje jak produkt odpowiada na różne oczekiwania.
Lubella zapytała Polki, jaki jest ich ulubiony makaron do rosołu. W ramach kampanii powstały trzy spoty z udziałem trzech kobiet w różnym wieku. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB2QIxqgCHIA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.