Kraj

Suzuki realizuje wakacyjny projekt wizerunkowy z naciskiem na bezpieczeństwo

Suzuki Motor Poland rozpoczęło kampanię wizerunkową pod hasłem: "Bezpieczne wakacje". Akcja potrwa do końca czerwca br. i obejmuje prasę ogólnopolską...

Suzuki Motor Poland rozpoczęło kampanię wizerunkową pod hasłem: “Bezpieczne wakacje”. Akcja potrwa do końca czerwca br. i obejmuje prasę ogólnopolską i regionalną. Grupą docelową są posiadacze aut i motocykli marki Suzuki. Przekaz ma poinformować o możliwości dokonania bezpłatnego serwisu i kontroli pojazdów Suzuki przed wyjazdem na wakacje. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Suzuki jako marki przyjaznej klientom, dbającej o ich bezpieczeństwo. Suzuki Motor Poland postawiło na okres przedwakacyjny w swojej komunikacji marketingowej – kampania “Bezpieczne wakacje” jest jedną z trzech kampanii prowadzonych obecnie przez firmę. O pozostałych dwóch już pisaliśmy w DS “MMP” – jedna z nich to kampania “Weź lato na zimno!” promująca model Ignis w specjalnej letniej wersji Cool Mint. Druga to najważniejsza tegoroczna launchowa kampania Suzuki w Polsce wprowadzająca na rynek nową generację auta Swift. Kreację dla Suzuki Motor Poland przygotowuje agencja reklamowa Wizard, za planowanie i zakup mediów odpowiada PanMedia Western. (MG)