Kraj

Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

Stanowisko creative directora, które zajmuje Winther, zostanie zlikwidowane.

Martin Winther, creative director w 180heartbeats + Jung v Matt, z końcem listopada br. kończy pracę w agencji. Jak deklaruje kierownictwo agencji, zmiany w dziale kreacji podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów. – Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę –wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji.

Zapowiada, że planuje m.in. zatrudnienie teamu seniorskiego. – Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin Winther – mówi Sadowski. Dodaje, że zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.

Martin Winther na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. W branży reklamowej pracuje od 20 lat. W tym czasie zdobył ponad 100 nagród, m.in. kilkanaście nominacji i dwa srebrne Lwy w Cannes w kategoriach Cyber i Film. W 180 w ostatnim czasie był kreatywnie odpowiedzialny za akcję „Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s (Unilever).