HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań reklamowych jest poinformowanie o nowym produkcie, jak również o promocyjnej ofercie pozostałych urządzeń wielofunkcyjnych HP, zarówno atramentowych, jak i laserowych. Grupę docelową kampanii stanowią przede wszystkim właściciele małych i średnich przedsiębiorstw. Urządzenia wielofunkcyjne HP, nazywane inaczej AiO (all-in-one), to połączenie drukarki, kopiarki i skanera oraz opcjonalnie faksu. Ta integracja kilku funkcji w jednym urządzeniu zapewnia zarówno oszczędność miejsca, jak i kosztów. HP Color LaserJet 2800 to najmniejsze kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne HP na rynku. W przygotowanych reklamach prasowych skrót AiO jest wytłumaczony również jako “Ambicja, Innowacja, Obowiązek”. Ogłoszenia ukażą się w pismach: “Wprost”, “BusinessWeek”, “Polityka”, “Forum”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Ozon”, “Chip” oraz “PC World Komputer”. Reklamy składają się z trzech części umieszczanych na kolejnych stronach. Na pierwszej stronie widnieje reklama najnowszej serii laserowych urządzeń wielofunkcyjnych z serii 2800. Dwie pozostałe reklamy przedstawiają ofertę urządzeń laserowych monochromatycznych oraz kolorowych atramentowych. Kampanię prasową wspierają również spoty radiowe emitowane m.in. w stacjach: Radio Zet, Klasyka103,7 FM, Kolor, PiN 102 FM, RMF FM i Tok FM. Publicis przygotował dwie powiązane ze sobą reklamy. Pierwsza z nich przedstawia ofertę monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych HP. Druga jest przeznaczona dla osób zainteresowanych kolorowymi wydrukami. (AMS)