Kraj

Publicis zrealizował kampanię urządzeń wielofunkcyjnych HP

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań...

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań reklamowych jest poinformowanie o nowym produkcie, jak również o promocyjnej ofercie pozostałych urządzeń wielofunkcyjnych HP, zarówno atramentowych, jak i laserowych. Grupę docelową kampanii stanowią przede wszystkim właściciele małych i średnich przedsiębiorstw. Urządzenia wielofunkcyjne HP, nazywane inaczej AiO (all-in-one), to połączenie drukarki, kopiarki i skanera oraz opcjonalnie faksu. Ta integracja kilku funkcji w jednym urządzeniu zapewnia zarówno oszczędność miejsca, jak i kosztów. HP Color LaserJet 2800 to najmniejsze kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne HP na rynku. W przygotowanych reklamach prasowych skrót AiO jest wytłumaczony również jako “Ambicja, Innowacja, Obowiązek”. Ogłoszenia ukażą się w pismach: “Wprost”, “BusinessWeek”, “Polityka”, “Forum”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Ozon”, “Chip” oraz “PC World Komputer”. Reklamy składają się z trzech części umieszczanych na kolejnych stronach. Na pierwszej stronie widnieje reklama najnowszej serii laserowych urządzeń wielofunkcyjnych z serii 2800. Dwie pozostałe reklamy przedstawiają ofertę urządzeń laserowych monochromatycznych oraz kolorowych atramentowych. Kampanię prasową wspierają również spoty radiowe emitowane m.in. w stacjach: Radio Zet, Klasyka103,7 FM, Kolor, PiN 102 FM, RMF FM i Tok FM. Publicis przygotował dwie powiązane ze sobą reklamy. Pierwsza z nich przedstawia ofertę monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych HP. Druga jest przeznaczona dla osób zainteresowanych kolorowymi wydrukami. (AMS)