Kraj

Projekty Valkea wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych

Nagrody otrzymały: "Magazyn Klif oraz edukacyjno-rozrywkowy projekt "Alejka Ciekawostek"".

Dwa projekty realizowane przez agencję Valkea zostały wyróżnione podczas finałowej gali 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. W kategorii Magazyn Centrum Handlowego Roku 2018 wygrał “Magazyn Klif”. Jury przyznało również specjalne wyróżnienie dla edukacyjno-rozrywkowego projektu: Alejka Ciekawostek” realizowanego w Centrum Handlowym Promenada.

“Magazyn Klif” (dla Domu Mody w Warszawie i Galerii Klif w Gdyni) od kilku sezonów jest w pełni opracowywany i wydawany przez Valkea. Kluczową treścią obu magazynów Klif jest moda, którą możemy obserwować na wybiegach lub w butikowych salonach Klif.

“Alejka Ciekawostek” to projekt ekspozycji w głównym pasażu centrum handlowego Promenada, w którym odbywa się renowacja wnętrz, wpisując się w aktualny trend na rynku centrów handlowych – retailtainment. “Alejka Ciekawostek” otrzymała we wrześniu złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2018 w Amsterdamie.

Konkurs PRCH Retail Awards jest organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych, jego celem jest promocja najlepszych praktyk i innowacyjnych działań oraz nagradzanie przedstawicieli branży retail.