Kraj

Princessa promuje nowy wariant w kontekście "Planety singli"

Product placement w produkcji filmowej skorelowany z launchem nowego wariantu smakowego wafelka.

Princessa promuje nowy wariant w kontekście "Planety singli"
Marka wafelków Princessa z portfolio Nestle Polska promuje nowy wariant smakowy – Princessa Salty Caramel. Kampania digitalowa skorelowana jest z kampanią promocyjną nowej produkcji filmowej – “Planeta singli 2”.  
Marka została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu “Planeta singli”.
Premiera filmu “Planeta singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nowa wersja produktu będzie dostępna wcześniej. 
Działania nie ograniczają się tylko do klasycznie rozumianego product placementu. Od początku wszelkie aktywności marketingowe były projektowane razem z producentem filmów jako wsparcie 360 dla marki, dedykowanego produktu, ale także dla samego filmu. Twarzą marki Princessa została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się znana aktorka Agnieszka Więdłocha.

Inicjatorami akcji są Gigant Films oraz firma Nestlé, za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Red8 Digital i Red8Advertising. Za zakup mediów standardowych odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a koordynacją akcji niestandardowych, w tym współpracą z producentem i ambasadorką, zajmuje się Wavemaker Content.