Zagranica

TUI redefiniuje bliskość

Operator stawia na emocjonalny storytelling i wykorzystuje archetyp matki i córki w najnowszej kampanii przygotowanej zgodnie z nową strategią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyVa8VpIgHrQ%22%7D
Operator turystyczny TUI ogłosił kilka tygodni temu nową strategię komunikacji. Stawia przede wszystkim na bliskość z odbiorcą, narrację o emocjach i nowoczesne narzędzia storytellingu. Najnowszy spot według wytycznych TUI został przygotowany przez Y&R London i VML.
Głównymi bohaterkami spotu są matka i córka, które wspólnie wyjeżdżają na wakacje. Nastolatka na początku jawnie okazuje niezadowolenie. Kiedy zaczyna odpoczywać razem z mamą, obu udaje się na nowo budować bliskość. W tle słyszymy piosenkę zespołu The Strokes “Someday”. Kampania ruszyła podczas emisji premierowego odcinka “X Factor” 13 października.

(Campaign)