Kraj

Ponad 50 firm z Polski na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes

Swoją ofertę pokazują 24 podmioty z Polski, głównie nadawcy i firmy producenckie.

Rozpoczęły się międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM w Cannes. Pojawią się na nich 53 firmy, głównie nadawcy TV, producenci kontentu i firmy technologiczne. W tym roku na canneńskiej imprezie wystawiają się 24 polskie podmioty – sześć z nich w ramach programu Creative Europe Media (m.in. ATM Grupa, Studio Filmowe Kadr, Multimedia Bank). Wspólne międzynarodowe stoiska mają m.in. TVN i Discovery Polska, Orange Polska, Endemol Polska, HBO i Viacom. Samodzielne stoisko ma Telewizja Polska. Polski Instytut Sztuki Filmowej i Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji na wspólnym stoisku promują ofertę mniejszych firm z Polski, głównie związanych z animacją, w tym Studio Trefl i Badi Badi.