Kraj

Addapter autorem nowej kampanii Nokii

Materiały przygotowane zostały na siedem rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6weR1Shk-eQ%22%7D
Agencja Addapter (część Grupy DDB) przygotowała kampanię dla HMD Global, producenta smartfonów marki Nokia. Kampania promuje smartfony Nokia 5.1 oraz Nokia 3.1. Składa się z 30-s spotu TV, krótkich filmów internetowych oraz sesji zdjęciowej, której efektem jest 25 zdjęć, zarówno produktowych, jak i lifestyle’owych.

Akcja filmów i sesji zdjęciowej dzieje się w domu jednego z bractw uniwersyteckich. Czterech studentów przedstawia wyjątkowe funkcjonalności dwóch modeli smartfonów Nokia – Nokia 3.1 oraz Nokia 5.1. Kampania w Polsce obejmuje telewizję oraz internet (Facebook, YouTube oraz Instagram). Materiały przygotowane zostały na siedem rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Za kreację odpowiada agencja Addapter (część Grupy DDB). Produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją Rio de Post oraz Juice. Reżyserami spotów są Ksawery Bajon i Filip Berendt, odpowiedzialni za koncepcję wszystkich dotychczasowych kampanii HMD Global w Europie Wschodniej. Natomiast zdjęcia do materiału wykonał Dominik Danilczyk.