Kraj

Biedronka reklamuje portugalskie winogrona

Przy kampanii pracowały Duda Polska, Oto Film Studio i Wavemaker.

Biedronka reklamuje portugalskie winogrona
Biedronka reklamuje w telewizji portugalskie winogrona bezpestkowe, które właśnie wprowadziła do oferty – Crimson z Vale da Rosa. W spocie występuje Joanna Wojciechowska, kupiec z Biedronki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQcrtsb3y1Zs%22%7D
Kampania prowadzona będzie przez dwa tygodnie, do 31 października br., w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie. Jej głównym przekazem jest hasło “W Biedronce znamy się na warzywach i owocach”.

Agencją odpowiedzialną za realizację kampanii jest Duda Polska. Spot telewizyjny wyprodukowało Oto Film Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.