M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Relaunch wody Aquella wsparty działaniami reklamowymi

Serwis Dzienny | 7 czerwca 2005, 00:00

Firma Paola przeprowadziła relaunch marki Aquella, pod którą od roku sprzedaje wody mineralne gazowane i niegazowane. Projekt objął zmianę etykiety...

Firma Paola przeprowadziła relaunch marki Aquella, pod którą od roku sprzedaje wody mineralne gazowane i niegazowane. Projekt objął zmianę etykiety i opakowania, a także portfolio produktów. Aquella będzie wspierana przez cały sezon letni działaniami reklamowo-promocyjnymi. Bedą to kampania outdoorowa i radiowa w wybranych miastach Polski (głównie południe i centrum Polski oraz Szczecin, gdzie dostępny jest produkt) oraz reklamy prasowe. Aquella sponsorowała sesję modową w magazynie "Olivia", pojawi się także w tytule "Zdrowie". Przez cały sezon prowadzone będą akcje sponsoringowe w największych nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz degustacje i animacje sprzedaży w sklepach. Producent wody samodzielnie przygotował wszelkie działania reklamowe (w ub.r. brała w nich udział także agencja Essense). Paola nie ujawnia wydatków reklamowych ani wyników dotychczasowej sprzedaży. Aquella plasowana jest w segmencie premium, w cenie 2 zł za 1,5-l opakowanie. Produkt dostępny jest w wersji gazowanej i niegazowanej w butelkach o pojemności 1,5 i 0,5 l w kilku wersjach smakowych: cytryna, brzoskwinia i czarna porzeczka z dodatkiem wapnia. Wrocławska firma Paola jest producetem m.in. syropów i soków owocowych, napojów energetycznych R14 i herbatek owocowych. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,