Marka napojów Capri Sun wystartowała z projektem, który ma przeciwdziałać przemocy w szkole. Badania wykazały, że pora obiadowa jest w amerykańskich szkołach najbardziej stresującym momentem dnia – to w wielu przypadkach okazja do nękania i agresywnych zachowań. W związku z obchodzonym w USA miesiącem przeciwdziałania przemocy marka w wielu szkołach w Stanach prowadzi niestandardową akcję.
Capri Sun we współpracy z organizacją No Bully stworzyła olbrzymi stół w kształcie litery S – ma on pozwalać na dowolne przysiadanie i przesiadanie się, a także poszerzać pole widzenia – tak aby łatwiej było monitorować nieodpowiednie zachowania i reagować.
Brand należący do koncernu Kraft Heinz stworzył również minutowy film “Together table”, który będzie można oglądać w internecie, a po raz pierwszy został zaprezentowany w National Mall w Waszyngtonie. Za kreację akcji odpowiadają Leo Burnett i Huge.
Według Capri Sun 160 tys. uczniów każdego dnia wagaruje z powodu poczucia bycia zastraszanymi, nękanymi bądź wykluczonymi.
(AdWeek)