Kraj

Agencja Publicis wzmacnia obsługę kluczowych klientów

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji Publicis.

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji Publicis.

Magdalena Samek zajmie się zarządzaniem zespołami obsługującymi projekty realizowane dla PKP Intercity, Renault APV i Coca-Cola Poland Services, Małgorzata Szymańczak będzie zaś odpowiedzialna za współpracę z Renault Polska. Obydwie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Lissowskiemu, COO Publicis Worldwide Polska. Dotychczas pracę nad kampaniami realizowanymi dla wymienionych klientów koordynował group account director Piotr Jachimowicz, który postanowił odejść z branży reklamowej i zająć się rodzinną firmą medyczną Alergo-med.

– Piotr dołączył do naszego zespołu dwa lata temu i w tym czasie zarządzał z sukcesem zespołem pracującym dla Renault Polska. Doprowadził także Publicis do wygranej w dwóch dużych przetargach, dzięki czemu agencja rozpoczęła współpracę z PKP Intercity oraz Coca-Cola Poland Services. Bardzo doceniamy osiągnięcia Piotra, wpływające bezpośrednio na rozwój całej firmy. Jest nam niezmiernie żal, że tracimy tak wartościową osobę, ale
jednocześnie wspieramy odważną decyzję i życzymy wielu kolejnych sukcesów na nowej drodze życia – powiedział Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis Worldwide Polska.

Magdalena Samek z branżą reklamową związana jest od kilkunastu lat. W Publicis Poland pracuje od dziesięciu. Karierę zaczynała od stanowiska account managera, pracowała z Renault Polska i Presspublika. Następnie w roli account supervisora zajmowała się kampaniami dla Orange Polska.
Małgorzata Szymańczak pracuje w reklamie od ponad dziesięciu lat. Do Publicisu dołączyła w 2017 r., wzmacniając zespół odpowiedzialny za obsługę Renault Polska. Wcześniej pracowała w agencjach Leo Burnett, Euro RSCG/Havas Worldwide Warsaw i Red8.