Kraj

KPR przedstawił rekomendacje dobrych praktyk w przetargach na filmy reklamowe

Założenia rekomendacji dobrych praktyk przetargowych w produkcji filmów reklamowych będą zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej.

Klub Producentów Reklamowych (KPR) działający przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR podczas spotkania 18 października po raz pierwszy zaprezentował założenia rekomendacji dobrych praktyk w przetargach na produkcje filmów reklamowych. Celem dokumentu jest usprawnienie procedur i wzmocnienie zaufania pomiędzy stronami na rynku produkcyjnym wartym kilkaset milionów złotych. Jego treść powstawała w ramach dialogu branżowego organizowanego przez SAR i Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML) z aktywnym udziałem reklamodawców i producentów. Rekomendacje przedstawili liderzy dialogu w kategorii produkcja: Małgorzata Olczak, CEE regional category manager GSK Poland (po stronie reklamodawców), oraz Julian Dworak, dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR (po stronie producentów filmowych). Założenia rekomendacji dobrych praktyk przetargowych w produkcji będą zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej.

Klub Producentów Reklamowych dołączył do Stowarzyszenia SAR w styczniu 2018 r. Obecnie zrzesza siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, Oto Film Studio, Papaya Films, Tango Production i Tank.