Kraj

LPP wspiera letnią kampanią wizerunkową nową kolekcję odzieży Reserved

LPP SA, producent odzieży, rozpoczął kampanię letniej kolekcji marki Reserved. Potrwa do końca czerwca, obejmuje outdoor (billboardy, wallboardy, citylighty), prasę,...

LPP SA, producent odzieży, rozpoczął kampanię letniej kolekcji marki Reserved. Potrwa do końca czerwca, obejmuje outdoor (billboardy, wallboardy, citylighty), prasę, internet, kina oraz witryny sklepów, centra handlowe, autobusy i tramwaje. Jak opisuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP, grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 17-30 lat, młodsi duchem klienci Reserved, dynamiczni, otwarci na życie, pogodni, czekający na lato, urlop, słońce. Zdjęcia do kampanii zostały zrobione w RPA. Przekaz został zbudowany głównie wokół dwóch motywów: kobiet pływających w basenie i mężczyzny skaczącego do wody. – Celem kampanii jest przypomnienie o Reserved jako o marce, którą dobrze i modnie jest nosić latem – mówi Kozak-Zagozda. Reserved nie współpracuje z agencją reklamową ani domem mediowym, kampania została przygotowana siłami własnymi. Sieć sprzedaży LPP to obecnie 80 sklepów Reserved w Polsce i ponad 40 za granicą (spółka zapowiada podwojenie liczby sklepów zagranicznych w perspektywie roku). Dodatkowo firma rozwija od ub.r. sieć sprzedażową marki kierowanej do młodszego odbiorcy – Cropp Town. Liczy ona sobie w tym momencie 53 sklepy w Polsce, w Estonii działa pierwszy zagraniczny sklep tej marki, wkrótce ma ich powstać więcej, na Słowacji i w Czechach. (MG)