LPP SA, producent odzieży, rozpoczął kampanię letniej kolekcji marki Reserved. Potrwa do końca czerwca, obejmuje outdoor (billboardy, wallboardy, citylighty), prasę, internet, kina oraz witryny sklepów, centra handlowe, autobusy i tramwaje. Jak opisuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP, grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 17-30 lat, młodsi duchem klienci Reserved, dynamiczni, otwarci na życie, pogodni, czekający na lato, urlop, słońce. Zdjęcia do kampanii zostały zrobione w RPA. Przekaz został zbudowany głównie wokół dwóch motywów: kobiet pływających w basenie i mężczyzny skaczącego do wody. – Celem kampanii jest przypomnienie o Reserved jako o marce, którą dobrze i modnie jest nosić latem – mówi Kozak-Zagozda. Reserved nie współpracuje z agencją reklamową ani domem mediowym, kampania została przygotowana siłami własnymi. Sieć sprzedaży LPP to obecnie 80 sklepów Reserved w Polsce i ponad 40 za granicą (spółka zapowiada podwojenie liczby sklepów zagranicznych w perspektywie roku). Dodatkowo firma rozwija od ub.r. sieć sprzedażową marki kierowanej do młodszego odbiorcy – Cropp Town. Liczy ona sobie w tym momencie 53 sklepy w Polsce, w Estonii działa pierwszy zagraniczny sklep tej marki, wkrótce ma ich powstać więcej, na Słowacji i w Czechach. (MG)