M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Sobolewski nowym szefem marketingu Playa

Maciej Burlikowski | 22 października 2018, 06:00

Duże roszady personalne u największego w kraju operatora komórkowego.

W firmie telekomunikacyjnej Play (P4), będącej operatorem największej obecnie pod względem liczby klientów sieci komórkowej w kraju, szykują się duże zmiany personalne.

Z końcem br. z firmą rozstanie się Bartosz Dobrzyński, od 10 lat dyrektor marketingu w randze członka zarządu. Nowym dyrektorem marketingu firmy, również w randze członka zarządu, zostanie Michał Sobolewski, który odpowiadał dotychczas za marketing konsumenckiej oferty produktowej Playa. W firmie pracuje od 2009 r.

Z zarządu Playa odejdzie także Hans Cronberg, dotychczasowy dyrektor ds. technicznych. Jego następcą będzie Michał Ziółkowski, odpowiedzialny za rozbudowę sieci nadajników Playa. Z zarządu i z funkcji dyrektora ds. strategii odejdzie również Jacek Niewęgłowski, który jednak pozostanie w spółce w charakterze doradcy. Jeszcze nie wiadomo, kto będzie otrzyma stanowisko nowego dyrektora ds. strategii.

Do nowego składu zarządu dołączy natomiast Wojciech Danieluk (w Playu od 2008 r.), który obejmie stanowisko dyrektora ds. IT.

Kurs akcji Playa od debiutu na warszawskiej giełdzie w lipcu zeszłego roku spadł o ponad połowę (z 36 zł do 17,8 zł za akcję), a wycena spółki skurczyła się z 5,35 do 4,54 mld zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,